mina kläder har fötter..

Nu är det måndag och jag ska välja kläder.. Jag bestämde mig för leggings rött långt linne, sen ville jag ha en tröja som jag köpte för ett halv år och som jag äälskar. Men den är helt veck!
Vart har den tagit vägen tro? Det här är inte första gången de händer. Ibland kan jag titta på kort och se, den där tröjan är snygg. Vart är den nu?

Måndagen började alltså med problem och en väldgt irreterad Denize!
Nu ska jag äta lunch innan skolan börjar, de ända bra med måndag är sovmorgonen.

Kommentarer
Postat av: Rosie von Walden

Förlåt glömde ringa och väcka dej......

2009-09-14 @ 12:05:22
Postat av: sandra

du har ju kläderna vicky lånat av dig hemam hos mig.

seeen eru skyldi mig 100 kr :)

2009-09-14 @ 12:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0