litteraturkunskap.

Idag började jag kvart över åtta som vanligt. Då hade jag litteraturkunskap, vi fick sitta och tolka olika texter. Det är roligt att tolka men minst lika roligt att lyssna på hur andra tolkar samma text. Ibland håller jag verkligen inte med. Men man får ju tolka som man vill. Vi fick i läxa att tolka en valfri dikt eller låttext. Jag ska välja låten abandon med backyard babies.

Sen var det lunch. Där satt vi och prata om allt mellan himel och jord. Det är så det ska vara när man sitter med sina tjejkompisar. Vi började planera vad som ska hända i helgen. Det blir nog ännu en lugn helg hemma hos Sandra. Vi ska sjunga singstar, spela Itoy, twister och köra charader. Sen blir det skräckfilm.

Slutar tre idag och jag funderar på att skippa träningen idag. Vi hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: Rosie von Walden

Ha en mysig helg skruttan så ses vi på söndag.

kramisar

2009-09-10 @ 12:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0