linus och jag

Nu ligger Linus och jag i sängen och har det mysigt. Jag har tänt ljus och boken väntar på nattduksbordet.
Idag såg jag den underbara filmen ; tristan och isolde på skolan. Den var jätte bra, en riktigt Denize film. Jag har även sett Idol , jag ska gifta mig med Andreas. Iallafall i mina drömmar.
Var på teorilektion på körskolan, den var jätte bra. Så jag vet ju vad jag kommer att  göra varje torsdag. Sitta vid ett bord, lyssna på coola Rolf och anteckna.

Idag fyller Emma år så grattis till henne. Imorgon ska jag på fest hos henne. Ska bli super skoj :)

Nää nu ska jag läsa flickan som lekte med elden, vi hörs imorgon. Godnatt..
''världens bästa hund Linus''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0