lika som igår.

Sitter i sängen och kollar på Desperate housewives. Smsar med Emil gör jag också, världens bästa holm.
Ikväll har jag varit med Ida sen träffade vi Emma vid fager. Gungade och pratade en massa om helgen m,m.
Trevliga tjejer som jag gillar hemskt mycket.
Imorgon är det en lång dag, matte b , gympa, fritidsturism och projektarbete. Vi har nog äntligen kommit på en plan. Blir nog ett UF, mer säger jag inte. Verkar som att det ger otur när jag skriver ut det i bloggen.
Sen har vi bad på idrotten, jag ska vara med men vi får se hur mycket. Jag känner mig lite dålig så jag vet inte om jag klarar av för mycket träning. Var ju tvungen att skippa mitt favorit pass på step in idag. Uschhh.

Nu ska jag lägga mig i sängen och fundera allt för mycket på onödiga saker. Hoppas bara att jag kan somna ikväll, orkar inte med samma sak som igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0