jag älskar lördag..

mitt internet har krånglat nu i någon dag. Usch man känner sig handikappad utan internet. Igår hade jag en trevlig kväll med tjejerna vi sjöng singstar. Inte för att jag vet om man kan kalla det jag gör sjunga, de borde heta falskatoner.. Sen spelade vi ett roligt spel som heter ITOY. Sen kom det tre killar från min klass. Vi hade egentligen bestämt oss för att stanna hemma. Men ändrade planer, vi försökte komma in på G3 men där var dom sura, så inga 18-åringar där inte. (tycker att dom skulle ha tillåtit oss, vi äter ju ändå där ;) Så det blev det gamla heliga marité som jag tror hade öppet sista helgen.
Jag dansade jätte mycket för det var flera andra vänner där. Super kul ..

Träffade pappa igår också. Han är uppe i Jämtland på älgjakt.  :)

Tack för en trevlig kväll..

Kommentarer
Postat av: bajjan

då va de ju han ja såg på stan!!!!!!!!!

ååh, jag sa inte hej :(

2009-09-12 @ 15:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0