Ica MAXI

Idag har jag inte gjort mycket alls, varit på alla dom nedan nämna lektionerna. Det var ganska roligt på badet, synd bara att jag är så krasslig. Ursäkta , men snyggare gympa lärare får man faktiskt leta efter.
I skolan har världens minsta grejj tydligen blivit en jätte stor grejj. Helt plötsligt ska lärare och allt blandas in.
Men men..
Jag och mamma skulle ta en kort liten promenad med Linus idag. Då känner vi att det luktar bränt. Senare hör vi brandbilar och ambulansen komma körandes i full kareta. Nyfiken som både jag och mamma är så gick vi och tjuvkika där dom var. Mamma frågade till och med en gubbe om vad som hade hänt, det hade bara brunnit lite ocj det var redan släckt. Nyfiknaklubben!
Sen skulle vi på Ica MAXI, köpte lite allt möjligt. Jätte fräscht är det där. Ända nackdelen var att vi var tvungen att stå i kö i 40 minuter. Vilket var ganska så drygt jaa!

Sen pratade jag med en person som jag har saknat jätte mycket. :) 
Det sista jag ska skriva nu är ett tack till emil för att du är världens snällaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0