godmorgon,godmorgon.

Hur många startar inte bloggen på morgonen med godmorgon?
Idag har jag sovmorgon till 12.10 . Men vi tjejer ska träffas kvart över 11 på G3 och äta lunch. Ganska häftigt att vi på östersundsgymnasiet får äta på PLAZA.  Men åter till sovmorgonen, Jag har verkligen otur jag kan aldrig sova längre än till 8 när jag väl har sovmorgon. Imorse var orsaken: kissnödig.. 

Vet ni vad jag kom på igår när jag berättade om allt som hade hänt de senaste året, jag glömde att berätta att jag och mamma har flyttat. Vi två bor själv nu och jag har inte känt mig så här hemma på ett ställe på väldigt länge.

Well,well nu ska jag vara social med mamma när hon ska äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0