försov mig.

Imorse trodde jag att jag vaknade kvar över sex så jag låg kvar i sängen drog mig lite grann, lyssnade på radio och mådde allmänt gott. Vid halv sju klev jag upp, gick in i duschen. Sen när jag ska klä ¨på mig hör jag att någon ringer på dörren. Jag blir jätte förvånad o undrar varför någon ringer på dörren så där tidigt. Så jag tittar på klockan bara för att. Då märker jag att klockan är kvart i 8 och att det är Ida som står där.
Då var morgonen inte lika lugn längre..

Så idag har skolan innehållit, svenska och filisofi. I svenskan har vi börjat på ett grupparbete, jag är med fridax2Linnea och Johanna. Vi ska prata om renässen(eller hur de stavas)
På filosofin skulle vi skriva en ''uppsats'' om vad meningen med livet är. Hur lätt är de då?:p Men jag skrev den ganska snabbt ändå och fick sluta ganska mycket tidigare.
Så då tänkte jag vara duktig och åka på körskolan, men körskolan var stängd. Typiskt när jag väl har motivation och åka dit. '

Ikväll ska jag till Emma som fyller 18. Innan ska jag vara med Ida, Lotta och kanske Felix kommer:)
Nu bjuds det på lite bilder sen Turkiet.
 
''jag saknar mina söta kusiner''
























''mamma och mostrarna''


''jag och lillkusinen''        ''nyflätat hår''    '' jag och maja parasailing''


''sista bilden blir på världens bästa moffa''
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0