fördriver lite tid..

FAKTA

Smeknamn: skruttan, denzo, dempa
Födelsedag: 15 juli
Bor: östersund
Arbete: skola?

FAVORIT…

Färg:
Röd, svart
Plats: Stockholm
Drog: Tv-serier
Fordon: cykel
Film: Dansfilmer
Djur: Pudel, Linus
Affär: Vero Moda ONLY gina m,m
Serie: greys anatomy desperate housewives Sex and the city
Scrubs one tree hill m,m
Café:´thehuset
Skor: tygskor och stövlar

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
När jag gör mig iordning
Gnälla: Ja
Skrika: Nej inte allt för mycket.
Sova: Ja
Drömma mardrömmar: nej
Drömma sexdrömmar: nej
Försöka vara annorlunda: ne de tror ja inte:o
Klä dig i svart: Ja
Ha sex: men..
Hata folk: bara dom som har förtjänat att bli hatade.
Lita på folk: Några ytterst få personer

NÄR…

Åt du senast:
Nyss, en hårdbrö macka
Läste du en bok senast: för nån kväll sen
Var du på konsert senast: yran om det räknas
Köpte du något senast: Vet inte:o
Kysste du någon senast: vet inte..
Svor du senast: Säkert för nån timme sen när jag svor i en helt vanlig mening
Sjöng du senast: Sjunger nu( inte vacker dock)
Klagade du senast: Vet inte
Är det sommar: om på tok för länge

VEM…

Saknar du:
en person, och emil såklart:)
Rörde dig sist: frida skulle jag tro.
Kysste dig sist: den frågan var nyss..
Gjorde dig riktigt glad senast: Felix:D
Fick du sms från senast: Nyss av emil

HAR DU…

För många vänner:
kan man ha det?
Tvångstankar: Jag kan inte gå på A-brunnar
Någon annan psykisk sjukdom: nej
Färgat håret: Ja flera gånger
Brutit några ben: japp, båtbenet
Några piercings: tunga,näsa och öron
Egen dator: Japp
Gjort bort dig rejält: Ja .
Bra självförtroende: Nej
Kysst någon: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: haha
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: njee
Velat vara otrogen: Nej

HUR….

Går du:
ehmm, nja vet inte om jag går på något specielt sätt.
Fördriver du tiden: tittar på TV
Mycket pengar har du: vet faktiskt inte
Tjänar du pengar: studiebidraget
Ofta diskar du: när det behövs
Ofta städar du: -||-
Ofta träffar du din familj: allt för sällan, förutom mor min då.
Mycket äter du: lagomt.

ÄR DU..

Förstående:
Ja
Öppensinnad: Ja
Arrogant: vet inte
Osäker: ja
Blyg: nej
Smart: lagomt smart
Sentimental: Ja ibland
Pratglad: japp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0