Engelska då?

Trött som en liten kulting idag. När mamma skulle väcka mig idag var jag så trött att jag inte visste vad jag gjorde, och tydligen hade jag sagt : varför kan jag inte skriva det på engelska då?
Fråga mig inte vad jag menade med den meningen, för det kan jag inte ens själv svara på.
Nu är det dags för en ny dag med nya möjligheter(som min pappa brukar säga). Dagens första lektion är Matte B. Sen idrott, så för att spara lite tid har jag tagit på mig mjukiskläderna med en gång.. Det gäller att tänka ett steg före.. ;)

Men nu har jag inte tid med det här. Nu blir det att hoppa upp på racercykeln och cykla som vinden till skolan. Inte för att jag har brått, men det lät bättre att skriva så där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0