en lat måndag.

Idag har jag som redan sagt haft sovmorgon. Jag träffade Lotta, Ida och Sandra på G3. Det serverades köttbullar och brunsås till lunch. Sen var det psykologi, kanske en av de slappaste lektionerna hittils (om man inte räknar in drama). Vi fick läsa om olika perspektiv behavor , humanitärisk , psykodynamisk m,m.
Det hela fick mig att tänka lite. Har vi en fri vilja? Eller har vi ett underjag eller är det barndomen som bestämer hur vi ska bli? Det hela tåls att fundera på lite. Själv tror jag stenhårt på en fri vilja.

Klockan sex ska jag träna på Step In. Idag blir det Body Step med Malin och Ida. Man kan ju tro att Body Step är tråkigt, man hoppar på en bräda upp och ner och gör olika saker med armarna. Men helt ärligt är det få saker som är så roligt som att hoppa upp och ner på den där brädan.

Nu ska jag kolla på Desperate Housewives och drömma mig bort i TV-seriernas land.

 

 


Kommentarer
Postat av: Maliiin

En av dom roligaste sakerna som finns faktiskt :D

2009-09-07 @ 20:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0