en helt vanlig dag..

De är tråkigt att läsa andras bloggar när dom har skrivit som uppsatser om vad dom har gjort på dagen och vad dom har ätit osv. Men eftersom jag inte har något vettigare att skriva ska jag nämna några saker som jag har gjort idag. Jag har haft matte B (jag förstår inte någonting av andragrads ekvationer) jag har haft idrott. Sen skulle vi ha fritidsturism, men eftersom att min grupp var nästan klar så gick jag och Ida hem till Vicky. Vi började planera Nyår , vi vill vara ute i god tid eftersom vi funderar på att hyra en stuga i Sälen. Jag vägrar att vara i Östersund för det är verkligen jätte tråkigt här.
Sen hade vi projekt arbete , min grupp hade som plan att åka till olika skolor där det går barn med sjukdomen Down syndrom. Men den planen sopade vi under mattan idag. Nu har vi som plan att se hur lång vi kan komma i Sverige utan pengar. Vi ska få ta med oss 5 saker var och inga mobiltelefoner. Vi får se om vi kommer göra det här eller om det blir något helt annat.

Nu ska jag dricka grönt tee och äta en banan. Sen är det afropower dance på Step In som gäller.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0