Desperate housewives.

Sitter nu i sängen med torkat renkött och en filt omlindad runt mig. På TV:n är det desperate housewives som visas. Men idag har det inte bara varit slappa , jag har plockat,diskat och damsugit. Jaa mamma! jag är duktig och håller det rent och fint hemma medan du är i Stockholm.

Jag tycker att det är ganska skönt att vara ensam hemma, men jag måste ändå erkänna. Det är lite tomt utan Mamma och Linus hemma.

Säg: ''sex laxar i en laxask flera gånger'', tro mig det är roligt. ;)

Kommentarer
Postat av: Rosie von Walden

Du är så duktig, det var ju skönt att höra att du saknar mej. Jag längtade efter dej också min skrutta.

2009-09-14 @ 11:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0