denizesnorig.

När jag Vicky Malin och Lotta var lite mindra hade vi en apa som hette ralphsnorig. Det var ungefär tre år sen nu. Han följde med oss på våran klassresa till Göteborg. Undra vart han tog vägen?

Aja, åter till Denizesnorig. Det blev ingen skola för mig idag, jag sov knappt en blund inatt eftersom jag hostade om vart annat. Även att jag inte kunde andas genom näsan så jag var tvungen att använda munnen, men då blir det så torrt i halsen så jag var tvungen att dricka vatten hela tiden. Till råga på allt så var jag jätte kissnödig men hade verkligen ingen ork att gå upp. Usch så jag klagar!!

Igår träffade jag Jimmy, han har jag inte sett på väldigt länge, men han glömde att ta med mina grejer som jag hade glömt hos honom. Mycket glömskhet här.
Sen var jag med Lotta och Ida. Lotta stannade här tills Idol började, Ida kollade på Idol med mig. Sen kom Felix och Storasyster C hit. Synd att jag var så krasslig. Jag kunde inte pussa på honom så mycket som jag hade önskat.

Idag ska jag fortsätta att kolla på desperate housewives, sen ska min lilla toka Sandra komma hit. Vi ska på VIP kvällen på Domus, eller mittpunkten som det heter nu. Pappa ska också vara där så jag hoppas att jag får träffa han en liten stund iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0