vart är alla bus eller godis barn?

Besviken på Allégatan! Inte en enda har kommit utklädd och knackat på dörren och sagt- bus eller godis. Hallå !! De var ju super skoj.. Vart är alla? Tråkmånsar.
Jaja, jag och Jimmy håller stämmingen uppe genom att skära oss en snygg pumpa figur. Skit läcker, sen rostade jag pumpafrönen. Mums fillibabba!

Igår klädde vi ut oss. I love it. Önskar att varje fest vore maskerad eller halloween. Hur skoj som helst ju. Plus att det är lite spökfigurer och allt. Egentligen hände det inget specielt igår. Bara att jag hade rackabajsare i sängen.. Jaa fråga mig inte vad jag menade med det. Måste bara tillägga att jag fick kanske världens roligaste sms igår natt som jag läste på morgonen. - Jag tappa tandtråden i toaletten! Från stjärnan Viktoria!

Fick se bajjans tatu igår IRL! Snyggare än på bild, snyggaste tatuering jag någonsin har sett.. Puss på den..
Ikväll ska jag o Jimmy äta god mat och basta sedan. Jag kanske lägger mig en stund i Solariet.

Nee men nu ska jag kolla på någon youtube klipp , även sköta min farm på facebook - nördigast i Sverige!
Puss på er allihopa.

Kommentarer
Postat av: sandra

TACK NIIIZ

2009-11-04 @ 09:04:31
URL: http://rockkylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0