sitter på tåget!

Det gick förvånandesvärt snabbt att kliva upp imorse. Jag och pappa var på Centralen vid kvart över sju. Så vi hämtade ut biljetten och sen tog vi oss en kopp kaffe. Nu sitter jag på tåget, jag har läst i min bok. Måste bara säga boknörd som jag faktiskt är, att flickan som lekte med elden är sjukt bra!

Jag har sammanfattat lite av mina bilder på kläderna jag köpte
           Vero Moda                                   Gina Tricot

Första bilden från Gina Tricor Leggings från Vero Moda, skorna från Deichmann

Idag Sandra 18 år. Det ska vi fira ikväll! Grattis cooling.
I helgen kommer mina kusiner från Sundsvall, och min moster såklart.

           ''Här har vi minsta kusinen och 18-åringen :)''


Kommentarer
Postat av: sandra

taaack!

2009-10-03 @ 11:06:23
URL: http://rockkylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0