pussgurkor o skolless.

Jag är sjukt skolless då ni anar inte. Idag har vi haft litteraturkunskap, vi gjorde klart allt idag och det är superduper skönt. Sen hade vi drama i love it. Gjorde massa roliga övningar och sketcher om hög och låg status.
Egentligen ska jag börja ta kort på våra dramalektioner så ni får se hur knäppa vi är i gruppen, det går inte att förklara.
Sen gick vi på bibliotekt (hatar för övrigt att skriva de ordet) det var meningen att vi skulle plugga. Men de kanske inte var den smartaste idén att tro att man kan plugga när jag var med Vicky som jag inte har träffat på ett tag nu. Vi hade ju miljarders andra saker att prata om.
Nu ska jag och mor min äta räkor och kolla på oskyldigt dömd.
Jag har skrivit klart mitt tal till min älskade lilla Felix nu.

   ''jag saknar min söta pappa.''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0