mary kay

Idag är första dagen företaget women UF lever. Jag blev VD så pappa nu är vi likisar hihi..
Sen har jag gjort mycket annat tråkigt som är så tråkigt så att det inte ens är värt att skriva om i bloggen.. suckk.
Vid lunchen idag hade vi tokigt mycket tjejsnack och vi skrattade ganska mycket.
D- Han har gjort en tatuering så står det Rickard på ena armen och 1893 på andra, alltså hans födelseår.
(knäppttyst..)
L-1893??
Alla- asgarv

Nu ska jag på ett sminkparty för märket marykay. Jag har faktiskt varit på ett sånt tidigare och köpt en jätte bra foundation. Tror dock inte jag kommer köpa något nu. Känns som att man måste hålla igen plånboken nu lite efter rockkryssningen.
Appropå rockkryssning, bilderna kommer på torsdag. pepparpeppar.
marykay.jpg Mary Kay image by navysoccermom
Jag skriver lite till när jag kommer hem :)
Puss och hej leverpastej? :o


Kommentarer
Postat av: Rosie von Walden

Din mamma skulle inte heller handla... varför tycker man synd om den som säljer att man bara måste handla....???

2009-10-14 @ 09:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0