lillhärdal, linus och massa mysigt folk.

Mitt mobilabredband fungerar sämst här i Lillhärdal.. Linus följde med hit och är super nöjd över att få springa fritt och leka med andra hundar. Nu ligger han och vilar efter en rolig men ansträngande lekstund med Arga.
Jimmy är ute och mekar bil och jag och Emma sitter inne och kollar på sjunde himlen. Kommer ihåg när jag nördade den här TV-serien, det var ungefär i nian har jag för mig.

Det var meningen att vi skulle åka till Särna idag. Men så blev det inte, det blir förmodligen imorgon istället.
Igår satt jag, Emma, John och Jimmy ute i stugan spela spel och sjöng singstar. Vi hade jätte trevligt. Syskonen Bäcke fick en as cool skoter igår också. Och jag hittade min dröm skoterdress. Så den önskar jag mig i julklapp!!!

På fredag är det Halloween fest hos Emma. Ska bli super skoj, jag längtar! Jag och Frida ska dit på dagen o hjälpa henna att spöka ut huset. Förra året hade vi så roligt när vi spökade ut huset. Det var roligare än själva festen hihi..



Kommentarer
Postat av: sandra

glömm inte mig på halloween:D vi MÅSTE träffas<3

2009-10-28 @ 18:01:30
URL: http://rockkylicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

har haft mina 2 underbaraste veckor med dig Denize, och att va i vallen med bara dig med go mat å myspys va helt underbart, love ya<3

2009-10-30 @ 18:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0