fredag,lördag och söndag

Nu ska jag berätta om min helg,
Fredag: jag kom hem vid ett och då hämtade Jimmy mig på tågstationen. Vi åkte till Bräcke bara för att så jag fick se hans lägenhet. Sen åkte vi hem igen och han hämtade sin mamma och jag åkte hem till min mamma. Jag gjorde mig iordning och drog till Ida sen. Där hade Vicky lagat huuuur god mat som helst, och inte för att tala om efterätten. Ett ord räcker, mums. Sen drog vi på Marité och jag var hemma vid 2.

Lördag: Jag ställde klockan på 7. Oliwer sov i mitt rum och han pratade på om massa saker. Mica, Vicky och Ida hämtade mig klockan 8 och då for vi upp på Lillänge för att möta Sandra, Frida och Lotta. Sen bar det av till Sundsvall. Vi gick på IKEA och på birsta köpcentrum. Jag köpte en as snygg jacka. Sen åt vi på mcdonalds och sen bar det hemmåt igen. Världens roligaste bilresa kan jag lova.
Väl hemma väntade mina 3 kusiner och moster A. Jag och Nathalie målade naglarna på varandra och mös i soffan. Oliwer och Gustav lekte  och ville inte vara med oss tjejer:)
Söndag: Oliwer och Gustac vaknade jätte tidigt och Nathalie kom in till mig o mös. Så vi satte på Emil i lönneberga. Hela söndagen tog jag det jätte lugnt. Jag städa ur och rensa jätte mycket i garderoben. Så om någon vill ha kläder så hör av er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0