imorgon gäller det.

Igår var det friluftsdag, jag Sandra och Frida gick en tipspromenad med 60 frågor. Sen hade vi med oss fika och vi grilla korv. Efter det kom Mia och hämtade oss och vi for hem till mig och kollade på greys anatomy. Frida somnade lite i soffan. Sen åkte jag till Bräcke och var med Jimmy.

Nu sitter jag på litteratur kunskap och längtar tills ikväll då Sandra x2 och Frida ska sova hos mig. Tåget till Stockholm går imorgon klockan sex. Detta tåg ska jag inte missa!!
Imorgon kväll ska vi åka på våran efterlängtade rockkryssning.



Nu ska jag skriva en bokrecension på flickan som lekte med elden. Super kul, njaaa..

Kommentarer
Postat av: Rosie von Walden

Vi får ställa alla fem mobiler på väckning...

2009-10-07 @ 09:29:59
Postat av: Djävulen.

lät mys :)

Postat av: i

back on track :D

2009-10-07 @ 12:55:00
URL: http://idamedin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0