hemma igen..

Nu är jag hemma igen efter en fullspäckad helg. Jag glömde min kamera i Bräcke så bilder kommer senare. Jag hade iaf hur kul som helst på rockkryssningen. Det hände sjukt mycket saker och träningsvärk i skrattmusklerna har jag. Men jag berättar mer ingående när bilderna kommer

Nu är jag inne på min tredjevecka med förkylning. Imorse började hostattackerna vid 5 så jag höll på spy flera gånger för att jag inte fick luft. Så idag är jag hemma och gör lite läxor. Jimmy är också här.
ikväll ska vi till syster C och kolla på film, myspys. Nu är det flera dagar sen jag träffade Felix och jag längtar efter honom som en tokig moster.
e<3f och jag glad..
Jag längtar verkligen tills jag får lägga upp bilderna sen våran Stockholmsrutt.
Jag ska absolut åka på nästa swedenrockkryssning!!
frida sandra och sandra tack för en helt otrolig weekend..<3
¨


Kommentarer
Postat av: zazza

Tack själv <3

2009-10-13 @ 00:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0