halloween

Dagen är kommen, den efterlängtade halloween-festen. Glada, fula , snygga och allmänt coola utklädda människor. Kan man inte älska den här dagen, då man kan spela en annan roll för en kväll. Dagens utklädnad blir vampyr för mig, huggtänder och fejk blod - Denize i hennes rätta jag ;) ! Passa er vid fullmånen. höööh..

Idag har jag o Sandra F varit på stan o köpt lite grejjer. Nu sitter jag i köket med två helt underbara personer, Frida och Jimmy. Bättre än så kan de bli det? Joo, alldeles strax ! Då jag och Frida ska till Emma och spöka ut hennes hus, och sen då tre häfftiga brudar kommer. Vicky Ida och Sandra F.
Jag kommer att få träffa Sandra J som jag kommer slita av kläderna på så fort jag ser. (bara för att hon har tatuerat dig, tro nu inget annat;)

Nej nu ska jag vara social. Bilder kommer, man vet aldrig när. Men dom kommer!!



Kommentarer
Postat av: sandra

du vill inte bara slita av mig kläderna därför ;) HÖHÖHÖ

2009-10-31 @ 17:43:22
URL: http://rockkylicious.blogg.se/
Postat av: i

hur är häfftig

2009-11-01 @ 14:12:40
URL: http://idamedin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0