bajjan the one

Idag har bajjan stylat mitt hår. Super härligt att få håret tvättat och lite hårmassage. Jag älskar när någon håller på med mitt hår! Sen torkade hon mitt hår samtidigt som hon kramade upp mina lockar. Sen spraya hon i något så lockarna skulle få stadga.. Hon kommer att bli världens bästa frisör!!

Nu är jag i bräcke. Har inte gjort så mycket idag alls. Kollat på tv och så.
Snart är dopet med mitt älskade gudbarn. Idag har jag läst på min ''dikt'' och fixat lite till. Super fixar denize..
Jag och Frida kanske har värdens bästa ''tävling'' undra vem som vinner hihi. Taggad??
Nu ska jag äta middag mumsfillibabba..

 


Kommentarer
Postat av: frida

ja.. min partner ligger mest och sover! blir inte mycket gjort här inte...

2009-10-23 @ 19:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0