välkommen hem, jo tackar!

Haft en super mysig helg i Lillhärdal. Igår fick vi låna sötnosen Hampus. Vi var som sagt barnvakt till Jimmys lillebror så vi passade på att låna oss ett till barn. Vi hade det mysigt åt gott och kollade på körslaget. Tror att Hampus fick i sig liiite för mycket gotta för halv 3 på natten bankar Stoffe på dörren och skriker att Hampus håller på att spy. Så kallabaliken utbröt, Jimmy fick torka spya och jag fick lugna ner Hampus. (han behövde egentligen inte lugnas ner för han var redan lugn, men det var en ursäkt för att inte behöva torka).

Har lärt mig att sladda med bilen igen. Stoffe tyckte att jag var och jag citerar ''denize var skit grym''. Vet inte riktigt om jag var så grym, men lite sladd fick jag och kul var det:). 
Kristoffer - en av världens goaste gick och hämtade en musse pigg tröja som han har. Sen ville han att jag skulle ge den till Mamma. Mamma som alla nog vet är helt galen i Mussepigg blev lite rörd och ringde och sa.
M- är du min älskling?
K- Jaa det är jag!!!

Så självklart var det. 

Imorgon blir det lunch dejt med Ida. Sen har Jimmy tvingat mig att jag ska på körskolan. Han har lovat mig att hjälpa mig med körkortet. Så nu måste jag ju ta tag i det här..
Har tagit kort sen i helgen och de kommer senare.
Nu ska jag kolla på Parlamentet sen blir det film på 3;an
Pussssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir bra skruttan att du tar tag i körkortet, vi får ut och övningsöra.

2009-11-16 @ 11:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0