vakna med the voice

Paul- barnet är redan kaxig i baken..
Njaa det blev nog lite fel där.

Detta inlägg tillägnas min Flickvän Ida Medin!  ;)
Som är en förlorare (fast i mina ögon en vinnare och ingen torris höhö;) Men enligt reglerna så är hon en förlorare så snart får vi fixa en tre rätters middag och bjuda på.. hihi..
Halv tio ska jag möta kvinnan och då ska jag dra ur henne all tänkbar fakta..

Sen blir det nog lunch och sedan tar jag tåget till Bräcke och därifrån åker vi till Lillhärdal. Ska bli super mysigt att vara där en hel helg och koppla av lite. Så inget bloggande förens på Söndag!
Saknar min lilla Felix jätte mycket. När jag kommer hem ska jag åka till honom och pussa och krama honom jätte mycket.
Önskar att jag hade haft en liten dator. Känns som att det är lättare att ta med den. Sen att jag kan ta med den på skolan enklare och göra mina skolarbeten.

Våran diet har nått sin sista dag. Men jag kommer att fortsätta i samma banor. MEN jag ska köpa skivspill eller ölkorv ikväll. Är så sugen på det :p .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0