svenska B tal

09.50 har jag tal i Svenska B. Ska hålla det i 5 minuter, hoppas det går bra.
Är lite trött för jag sov hos Jimmy inatt. Var tvungen att ta tåget 06.48 om jag hade tagit ett senare hade jag kommit lite försent till mitt tal, och det vill jag ju inte.
Nu tänkte jag att jag skulle öva lite på mitt tal. Ikväll blir det tjejmys med härliga tjejer.
Jag kanske ska lägga ut mitt tal här sen ? Syskonen kanske vill läsa? Eller inte allt, det blir ju lite lång tråkigt att läsa. Jaaja, får väl se hur jag gör..

Ne nu blir det till att plugga tal och vänta på Frida. Kanske hinner jag börja på psykologiarbetet? Vem vet..

Vad tiden går fort..



Kommentarer
Postat av: vickan

hej snuttegull! ditt tal kommer att gå galant! det var ju så bra! längtar tills ikväll och tills efter min prövning som jag har snart, håll tummarna! pussis

2009-11-06 @ 12:12:55
URL: http://.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är säker på att dina syskon vill läsa ditt fina tal.. puss på dej skruttan

2009-11-10 @ 08:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0