skola-bräcke

Nu sitter jag på skolan, förbereder mig inför en kommande lektion som jag Frida och Ida ska hålla. Det ska handla om södermanland. Nice.
Frida undrade idag om jag skulle komma ner till Stockholm och hänga där med henne nästa helg. Kan bara säga att det är jag ju suuuper sugen på. Ska kolla om min plånbok har råd med det bara. Hoppashoppashoppas..
Ikväll blir det att åka till Bräcke. Saknar mig Jimmy något ofantligt. Kanske blir lite bus med Ida och Frida, vem vet? Efterskolan ska iallafall jag och Frida gå hem till våran lillakompis Ida. (det är jobbigt att frida och ida har så lika namn)
Även att våran lärare sa idag.
Thomas-IDA!
Denize- Va?
Thomas- Jag mena Denize.
Denize- he he, Ida är sjuk!

Nu sitter Frida och nynnar till musiken som hon har i öronen. Snart börjar hon väl sjunga också. Hoppas inte haha ;). Frida - VAD ÄR DET FÖR MAT IMORGON!!! KOLLA!!
Läskig tjej. jaa nu började hon sjunga.

Jag är så less för jag tyckte verkligen inte att det gick bra på vårat nationella i svenskan igår. Jag som älskar att skriva, men igår hade jag verkligen ingen fantasi. Det är ganska svårt när man får en sak o sen ska man skriva en hel berättelse på beställning..

Nu ska jag fortsätta med mitt liv i skolan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0