korvöra!

Frida ligger i soffan, hon kom till mig sju imorse. Nu är vi vårat efterlängtade deeptalk. Om en som vi kallar för korvöra. Stackars lilla fiffi, synd att man inte kan skydda sina vänner. För om jag kunde skulle jag tagit på mig all smärta så att hon slapp. För jag vet hur hemskt det är. Sen att jag tror att jag har känt världens coolaste kille men som visade sig vara... jaa vad var han?

Snart ska vi på gympa, och ha badminton. Shit jag som verkligen inte kan se den där fjäderbollen. Inte lätt att vara enögd.. Som en cyklop.
Se hela bilden












Nu ska vi kolla på vakna med the voice. PÖZZ & KJAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dej skruttan..

2009-11-17 @ 08:54:39
Postat av: frida

love ya my bff

2009-11-17 @ 09:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0