julkalender

Shit nu längtar jag till december. Hur mysigt är det inte? Min mamma lyckas alltid göra världens mysigaste julstämmning! Ljus, julmusik, pepparkakor, snö, mörkt och härliga julkalender. Nu har jag förståss missat tusen saker som gör december mysigt.
Hoppas dom har gjort en bra julkalender i år. Minns när det var mysteriet på greveholm, pelle svanslös, sjömansmöss och diselråttor jaa nu kommer jag låta som en gammal pansionär, men julkalendern var faktiskt bättre förr. I år är det - superhjältejul, hoppashoppashoppas att den är bra och att man får en härlig julkänsla.


Nu har vi litteraturkunskap och vi ska få börja läsa en ny bok. Mitt val blir Jonas Gardell - en komikers uppväxt.
Idag blir det biblioteket med Vicky och Fiffi, plugga inför Nationella, mega suuuck..

Inatt kom Jimmy hem till mig, han och några var ute och körde bil och åkte till Östersund. Så han kom in o pussa på mig en snabbis, på morgonen kändes det dock som att jag hade drömt allt.

Men förresten, paniken... Jag har börjat säga åka :o. Alltså som dom gör i lillhärdal. - Igår åka vi till Sveg. Det låter ju hel fel och jag har råkat säga så flera gånger nu. Sluta upp med det där Denize!!!!!


Kommentarer
Postat av: Rosie von Walden

Ser också fram emot våra mysiga frukostar till adventskalendern.

2009-11-05 @ 10:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0