härliga lördag.

Igår hade vi det jätte mysigt. Var jag Ida Vicky och Frida. Vi bastade åt god mat och spelade Buzz. Vicky var grym, Ida fick pris för mest antal fel och Frida fick slöfockspriset. Själv fick jag inge pris:( .
Nu är Jimmy här och jag vill åka till IXO för att köpa julklappar. Vet inte om karln är lika interesserad av det.

Nu kollar vi på OTH och väntar på att mamma ska komma hem så vi ska äta lunch tillsammans.
Igår smsade jag mina kontaktuppgifter så om jag har tur så får jag jobba extra hos en florist. Nästa vecka och en vecka till efter det ska jag praktiskera på frösön hos dem.



Kommentarer
Postat av: vicky

woho tack för igår :D

2009-11-21 @ 12:43:56
URL: http://viktoriaalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0