hallå och hej.

Idag : inte mycket alls. Lotta bytte grupp från våran på fritidsturismen fick jag höra. Så Frida hoppade in istället. Vi har om Södemanland och ska ha en lektion för resten av klassen.
Jag hängde med Ida efter skolan och senare kom Vicky. Lite plugg men framför allt mycket skratt,
Sen kom Jimmy till mig. Nu ska jag packa inför en helg på landet.
Datorn får nog stanna hemma, finns knappt någon täckning iallafall.

Förresten jag önskar mig en minidator. Mamma och Pappa läser ni?

Nu får vi se vad som händer resten av kvällen, förmodligen ännu en film. Om Jimmy får bestämma:p
(som att vi inte kommer se tillräckligt med film i Lillhärdal)

Nu ska jag kolla på bilder sen jag var i Indien. :)


Kommentarer
Postat av: vickan

varför tog vi inte kort när vi var mindre, förstår du hur kul det hade varit att se på dom idag ? pussssssis

2009-11-12 @ 23:58:48
URL: http://viktoriaalfredsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag läser....

2009-11-16 @ 11:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0