farsdag!

Idag är det fars-dag, och jag blir återigen lite sentimental. Pappa är snart hemma i Stockholm och sitter här i Jämtland.  Ingen fars-dag middag, bara ett fjuttigt litet kort på posten. Min pappa får inte den dagen han förtjänar.
Kom förresten att tänka på att Lars får fira sin första fars-dag.. Det är väl ett stort steg? :) Undra vad lillaFelix har köpt ;) !


Imorgon börjar jag Sandra, Frida, Vicky och Mamma med en diet. Håller bara i sig i några dagar så jag kommer nog stå ut. Men jag kommer nog behöva pepp från tjejerna:)
Nu ska jag o Jimmy snart till affären, måste köpa en grapefrukt till min frukost imorgon.
Ikväll blir det en hellugn kväll samma som igår. Helt ärligt är jag lite less på att titta på film. Till skillnad från Jimmy som skulle kunna titta på de dagar i sträck..
Nu hör jag att kaffet är påväg. OCH SUCK!! Jimmy har satt på ännu en film! haha, han är ju otrolig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0