denize är trött

Hello, ska försöka att börja på mitt svenska B tal. Satte mig vid datorn tar fram häftet och märker att mitt block ligger i mammas bil. Så de blir till att skjuta upp på det liite till hihi. Funderar på att gå ner på Step In och träna eller om jag ska ta mig el lång promenad med Stieg Larson och Linus. Få väl se hur det blir.
Idag tittade jag på när Bajjan the one tatuerade sig. En söt liten humla på handleden, blev skit snygg!
Mosters lilla favorit kommer på besök senare, jag ska pussa på honom så jätte mycket. Har saknat honom tokigt mycket.
Jag längtar tills mamma kommer för jag är hungrig. Hon funderade på vad vi skulle äta och jag håller tummarna för grillad kyckling.

stämningen på topp?
hööhhh



   ''puss på dig''

Kommentarer
Postat av: Rosie von Walden

Vilken tur att du har en snäll mamma....

2009-11-04 @ 08:56:34
Postat av: frida

jag tycker också det är tur att du har en snäll mamma!

2009-11-04 @ 10:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0