besviken haha-are

Hello, dålig uppdatering. Beror på en hel del orsaker, inget som jag orkar skriva om. Igår var jag Ida och Frida i Bräcke på öppet hus. Bajjan toppade mitt hår. Sen åkte jag Frida Ida och Alex till psykhuset som ligger där i Bräcke, sjuukt!!!
Idag hade jag drama and I love it. Sen var jag Ida Frida och Vickan på biblioteket, skrattade hur mycket som helst. Fick inte så mycket gjort men planerat lite inför lite skolarbeten. Nu kommer min 'besvikenhet' in i bilden, fick reda på en, sak kan inte nämna det här. Men jag måste säga att jag är grymt besviken! jag förlorare? nejj..
Nu kommer mitt haha-are in i bilden, det kan jag inte förklara. Men det var något om en ida och ett sms, sen blev allting bara flumt och jag vet inte om någon vet vad vi egentligen skrattade om.

Jag och Ida har varit på en låång promenad skit härligt.
Imorgon är det FT och SV, men jag tror jag är ledig på svenskan(?)  Imorgon är även mig sista dag på flygvärdinnedieten, vägde mig idag och jag har gått ner ett kilo. Yeyyyy.. Nu är det bara att fortsätta så att jag inte ser ut som en michellingubbe som har trängt på sig en balklänning ;) hihi.


''jag vill vara brun igen!''

ne nu sörrni gott folk ska jag duscha kolla greys och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0