uppe med tuppen.

nu åker jag hemmåt mot Norrland snart. Är i och för sig fortfarande hemma hos pappa. Men jag tror inte jag kan komma in på internet på arlanda så jag passade på att blogga lite här.
Direkt då jag kommer hem ska jag iväg till garden butiken och jobba. Blir till att jobba ändå fram till jul:)
Ikväll ska jag o mamma klä granen och äta julmat. Bäst att passa på och få lite kavilte tid med sin mamma innan själva julen drar igång.
Kommer sakna sthlm as always. Men det finns ju kvar och jag kommer tillbaka :)
Jag har börjat på michael jacksons självbiografi moonwalk. Likeyy

Måste bara berätta att jag drömde jäätte mycket inatt. Bland annat om balen och att jag skulle gå med en tjej som jag inte ens kände. Och att vicky trampade sönder en groda så att den sprängdes. (hon skulle nog kunna göra de i verkliga livet också ;)
Nej shit jag har inte sminkat mig än. Om en kvart går bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0