Svavelsö

Jag är i svavelsö hemma hos pappa. Igår var vi på julbord och vi hade det jätte mysigt. Ja alla delikatesser fanns där. Krabba , hummer, räkor, kräftor och alla de vanliga julsakerna också. Sen åkte vi hem och kollade på tomten är far till alla barnen.
Idag har vi tagit det superduperlugnt, ätit julfrukostbord. Sen hade vi lillajulafton. Hemma hos Pappa och Nicole spelar vi alltid ett spel innan vi får en julklapp. Det går ut på att kasta två tärningar och de ska visa likadana siffror. Jag fick en minidator och ni kan inte förstå hur glad jag är för det!


Imorgon åker jag hem och då ska jag jobba till klockan 6. Sen ska jag jobba varje dag ända fram till julafton.

Jag låg och tänkte på en sak igår. Jag saknar ju Jimmy och mina tjejer och mamma när jag åker hit. Sen när jag är hemma saknar jag ju pappa. Men visst är det ändå bra att ha någon att sakna och någon som saknar en. För det måste ju visa att man har några som man bryr sig om. Det hade ju varit mycket värre om man inte hade någon att sakna..


Kommentarer
Postat av: vickan

puss på dig, du saknas här hemmmma !

2009-12-20 @ 15:37:34
URL: http://viktoriaalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0