sisådär

Ja då var man igång igen med ett internet som fungerar.
Lite kort info om vad som hänt under tiden:
Sandra förlorade.
Första skoterturen.
Praktik.
Fått extra jobb.
Ändrat framtidsdrömmar(?)
Julklappar inhandlade.
Varit i Härjedalen.

med mera med mera.

Nu sitter jag i Lillemors lägenhet, jag ida och Frida ska bo här i en vecka för Lillemor är utomlands. Vi ska ta hand om Joker och KitteKatt. Men än så länge är inte Frida här, utan hon är i Stockholm och lever livet. Jag Jimmy och Ida har varit och handlat mat. En matvagn som slutade på summan 545,50. Dyrt!
Så vi har lagat pizza idag och nu står de o diskar. De är så duktiga mina barn ;).

Ikväll blir det WII och något att dricka. Förresten att Erik vann.. Vad handlar det om? Sverige har ju redan en som honom, Danny räcker inte det? Calle har ju utvecklats mest och har en absolut egen stil.

Nä nu ska vi ut o åka lite bil. Måste borsta tänderna innan, för jag stinker vitlök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0