mina små 13-åringar.

Idag har jag jobbat och varit på skolan.
Först skjutsade Vicky in oss på matan, sen så gick vi på draman. Vi redovisade våran sunes-jul sketch. MVG, nice.
Sen så skjutsade hon mig på jobbet. De andra flickorna åkte hem och städade. Duktiga tjejor. Sen hämtade hon mig och när jag kom hem var det så mysigt. De hade tänt ljus och lagat tacos.
Nu sitter vi och tittar på en konstig svenskfilm. Vi blir seriöst 13 år när vi är med varandra. Lika flummiga och barnsliga. Vi skämtar om bajs och andra konstiga saker.
Bajjan, Frida, Vicky och Ida <3.
Imorgon kommer min fader till staden. Vi är bjuden på middag och storasyster C.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt ni har det, det är inte lika mysigt hemma när du är borta.. Älskar dej//Mamma

2009-12-17 @ 08:21:26
Postat av: vickan

hej vi saknar diiiiiiiiiiiiiig!

2009-12-19 @ 22:00:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0