jobbet snart!

Ja ni , då var det dags för en jobb dag hos Garden butiken på Frösön. Det är väldigt härligt att jobba där, specielt nu i juletiderna. Jag hade ett samtal med pappa förut och han lärde mig att bli en bättre försäljare. Så igår prövade jag mina nya kunskaper. Plus att Elin lär mig hela tiden hur jag ska göra för att bli bättre.
Ikväll ska jag äta julmiddag med den härliga familjen.
Sen ska jag gå ut och gå en sväng, se om man får se lilla Joker någonstans.
Appropå Joker, om ni ser en hund som liknar denne fast lite grövre:

Någon stans i Östersunds området finns han. Men han kan ha förflyttat sig till Brunflo eller något liknande. Hör av er till mig eller till hundens ägare Lillemor 070-2132051 Man kan även ringa polisen
Han är dock väldigt skygg och svår att fånga in. Sprid runt det här. Tänk på familjen som saknar sin hund.

Nu ska jag borsta tänderna och ta på mig strumpor. Vi hörs senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0