jag ser det snöar..

Idag när jag och Ida skulle gå till skolan toksnöade det ute. Det var lite för kallt för leggings idag. Vi skulle ha haft täckbyxor. Igår kollade vi på Sunes Jul, vi skrattade och Jimmy as garvade. Imorse åkte min älskling och Alex till Bräcke, jag och Ida gjorde en brakbrunch.
Nu har jag haft redovisning i psykologi B. Det gick bra, men det kunde ha gått bättre.
Så nu väntar jag på att Ida ska sluta lektionen så att vi kan komma hem till Joker någon gång. Kittekatt var as dryg inatt. Jag vill inte ha han i sovrummet för det första är jag rädd för katter och för det andra så blir jag så snorig av katthår. Så katten stod utanför och krafsade på dörren, trodde nästan att de skulle bli hål i dörrn.

på Torsdag är jag bjuden på middag av syrran, (fast jag kommer för att träffa Felix). Pappa ska nog också komma dit. Syrran C vill ta 4 generationer kort med farmor på fredag. Hoppas det blir av, vet att Farmor skulle bli glad.

Snart är det jul och ännu bättre snart är det jullov. I helgen ska jag till Pappa och äta kanske världens goaste julbord.
Nä nu ska jag leta upp mina lärare och skaffa fram viktiga papper. 

(Jimmy kan du komma till mig imorgon?? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0