härmar fiffi!

Någon som...
Förstår dig: Sandra J
Alltid finns där: Ida Vicky Frida bajjan
Du saknar: Jimmy
Du hatar: hatar är ett grovt ord.
Du ser upp till: Kenny
Du alltid har kul med: Sandra J Ida Vicky Frida m,m
Du saknar att umgås med: Linn
Du litar på: de som alltid finns där
Som har svikit dig: många
Bra killkompis: Ingen så som det känns nu.
Som har stått dig väldigt nära: Annika
Som alltid gör dig glad: Felix

 Vem..
Kramade dig senast: Lillkussen
Pussade dig senast: Jimmy
Ringde dig senast: Storebror
Ringde du senast: Jimmy
Var hemma hos dig senast: Ida
Var du hemma hos senast: Ida

Har du..
Några kärleksproblem: Nej
Ätit något idag: Ja
Pratat med någon idag: ja
Gråtit idag: nej
Skrattat idag: ja


Jag..
Är singel:  nej
Vill ha: Jimmy här bredvid mig
Är rädd för att bli övergiven: Hela tiden..
Svär ofta: Ja
Sjunger i duschen:  ja
Är en morgon person: ja
Skulle du kunna ha pyjamas på mig i skolan: ja
Är kär i kärleken: ja
Skrattar åt mina egna skämt: ja
Vill ha barn: ja men inte nu
Skulle göra plastikopertaion om det var ofarligt och gratis: ja

Har du...
Glasögon/linser: läsglasögon
Pojk/flickvän: ja,
Jobb: extrajobb
Färgat håret: ja
Bra självförtroende: nej
Varit kär: ja
Gjort något olagligt: ja
Brutit ett ben: ja
Gjort något jag lovat mig själv att inte göra: ja
Smugit ut utan lov: tror oftast att jag fått lov.
Men kanske under vickys föräldrars pass?
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja
En hemlighet som ingen vet: ja flera styckna.
Sovit en hel dag: nej
Somnat gråtande: ja

Brukar du..
Titta dig själv i spegeln: ja
Ha ångest: ja
Drömma mardrömmar: nej
Klä dig i svart: ja
Lita på folk: ja


Sista person som..
Sov i din säng: Jimmy
Fick dig att gråta: en person som står mig väldigt nära.
Skrek på dig: Mamma
Du fick sms från: Min flickvän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0