hallå hallå!

Jobbet gick suveränt. Fick jobba en timme längre än vad som var tänkt, men tack sa plånboken.
Sen kom Moffa och hämtade mig, hemma väntade kusinerna, moster och anders. Lite ledsen blev jag på dom eftersom de redan ätit.
Sen åkte jag ner till Ida, där stod Pamela ute i kylan och visste inte riktigt vad Ida bodde:). Så vi gick inte där och där befann sig mina två töser ida och vicky. Vi pratade sen drog dom på Goa och jag gick hem.

Nu sitter jag o chattar med Frida. Planerar nyår, ja ni undra vad slutsumman blir för detta kalas?
Tur att vi inte  behöver betala stuga i alla fall..


Imorgon kommer Storebror hem. Med sig har han Elisabeth och SEBASTIAN! Äntligen ska faster få träffa honom..
Jag och Storasyster S har redan planerat att vi ska ta hand om våra två prinsar på julafton. Kanske bytas av lite då och då. Om jag tror rätt så kommer väl barnet till mig när de blir ledset?

Ne men nu ska jag väl duscha och sätta på en julig film så jag får lite känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0