Dagen före måndag och efter lördag.

Shit paniken , imorgon ska jag vara klar med mitt psykologiarbete. Så dagen för mig idag kommer bestå av plugg. Vi ska ha ett seminarium och berätta om våran inriktning OCH jag ska kunna det utantill. huffa..

Igår ringde Jimmy Alex på morgonen och sa att han skulle komma hit som en överraskning för Ida. Vilket han skulle göra också. Men han jobbade så det drog ut på tiden, så vi gjorde en middag vi 3. Vi spelade WII och tog det lugnt sen kom Emma och Stefan hit. Jimmy och Stefan spelade WII och vi tjejer satt vid köksbordet och pratade.

Nu blir det frukost , Jimmy ligger fortfarande och sover. Sen måste jag gå ut med Joker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så tomt hemma utan min skrutta...

2009-12-14 @ 14:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0