annandagen - bilder

Julen igår vad så jätte mysig. Det är väldigt roligt att vi kan fira jul så som vi gör. Att alla vi syskon får vara med varandra och våra mammor på olika håll är med och min Moffa. vi funkar som en enad familj. Det var däremot en person som fattades, det märktes när vi kollade på Kalle då min syster säger - allt hade varit perfekt nu om det var en person som låg och sov där.
Nu ska jag ladda upp lite bilder så ni får något roligt att titta på  :) .




Det kommer mer   bilder sen , även på facebook.
Nu ska jag kolla om sebbeprinsen är vaken.. Pussshej



Kommentarer
Postat av: bff

åååååååh, han var juh hur sweet som helst :D

2009-12-25 @ 18:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0