allt som behövs.

Just nu, just denna dag känns allting så otroligt bra. Jag har allt en tjej som jag behöver. Världens snyggaste och bästatse kille, helt otroligt underbara super fina och världens bästa bästisar. Jag har syskon och familj som är mina livsstöttepelare. Allt allt allt.
jag känner att jag har blivit så mycket mer mognare och mer frammåt. Jag kan med hjälp av mina tjejer göra allt. Jag tror att om vi gav oss fan på de så skulle vi fixa världsfred. eller njaaa, kanske inte riktigt så.
Fast tänkt er, viktoria skänker alla världens länder visdom. Frida gör alla länderna glada då hon skrattar. Ida drar igång festen, bajjan fiser på alla... eller nee, ingen ny hitler. Bajjan kan få dra dåliga skämt och på så vis hjälpa frida att få alla länder att skratta..
Ne nu hinner jag inte skriva vad ni andra ska göra för vi ska spela spel. Men malin kan få måla hela världen så dom får vackra naglar;) woohooo..

Pusshej vi hörs snart!!

Kommentarer
Postat av: vickan

haha, puss på dig! då skänker du alla i världen omtanke så ingen behöver känna sig ensam någonsin!

2009-12-20 @ 19:52:04
URL: http://viktoriaalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0