st:eriks sjukhus

Det gick bra hos doktorn. Han sa inte så värst mycket , fick först kolla hur mycket jag såg. Vilket var näst intill ingenting. Sen fick jag dropp sen kollade en annan doktor tryck och så kolla han in i ögat. Han såg inte om tumören hade försvunnet eftersom man kan se de efter ungefär 6 månader. Men jag ska tillbaka dit om 2 månader.

Sen fick jag träffa Heidi(kuratorn) . Jag brast ganska fort , så fort vi började prata ungefär. Men det var härligt. Har haft svårt att hitta en kurator men heidi har jag gillat från första stund. De kan bero på att jag gillar henne så mycket för att hon påminner lite om min momma. & jag har saknat min mormor väldigt mycket , min momma gick bort i cancer för några år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0