slarv denize

jag är så sjukt slarvig med den här bloggen, tex igår tog jag mig inte tid till att gå igenom min dag. Slarvigt! hihi, men då blir de att jag går igenom dagen nu istället =)

Morgonen började med brännboll på österäng. Jag sattsade och sprang hela tiden för att vårat lag var nästan utebrända. Så jag försökte springa på dom allra kortaste bollarna också. Så det resulterade i att jag vart bränd ett x antal gånger , så det var ju bra träning i alla fall. Sen åkte jag hem och träffade mamma anki och lillemor. Dom förberedde för systers möhippa, stackars syster. Jag skynda mig och hoppa in i en dusch så åkte jag tillbaka till östersäng och träffade lotta och ida. Vi låg och solade för det var sjukt fint väder. Sen flöt det på tills kvällen.. Vi hängde nere på Jamtli bryggan som typ alla andra östersundsungdomar gjorde. trevligttrevligt. Lotta Ida & Fhrida sov hos mig så vi skulle gå hem till mig. Så halvvägs satte vi oss och vilade. Och jag har inte haft så roligt på lääänge alltså. jag skrattade så magen höll på att spricka. Lotta skulle "fjärta" och arslena darrar då. Ja jag säger då det. Sjukt roligt.

Ikväll blir det tjej mys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0