skynda, skynda

Bestämde för ca 5 min att ja ska åka till Bräcke om en timme. Men jag måste ju bara berätta lite om min dag.
Nationella gick väl lite sådär, först gick det hyffsat , sen fick jag den där "huvudvärken" i ögat liksom. Så jag såg nästan suddigt. Väldigt störande. Men jag tror att dom förstår. Jag kommer ju inte få underkänt iaf.  Sen hade vi estetiskverksamhet, bild med andra ord. Så vi ska göra någonting som har med solidaritet att göra.

men nu ska ja stressa vidare, vi hörs pusss

Kommentarer
Postat av: Anette von Walden

Jag tycker så mycket om dig! Man säger inte det så ofta till varandra, men kom ihåg att du är min GOTJEJ och jag tänker på dig varje dag!
Kramelikram/Moster Anette

2008-05-13 @ 22:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0