skolblogga.

Nu sitter jag på skolan och väntar på att allt folk ska dyka upp. Nu på morgonen ska jag på samhällskunskap. Men senare efter lunch ska vi hålla på med Bolivia arbetet. Affischera planera m,m. Det börjar bli lite stressigt för nästa fredag gäller det. Halv sex ikväll ska vi ha "möte" för alla som ska vara med i konserten.

Det var sjukt jobbigt att kliva upp imorse , jag ville hellre ligga kvar i sängen och sova. Men jag var tvungen att kliva upp och jimmy vaknade inte av väckarklockan. Så när jag puttade på han för att han skulle räcka mig telefon eftersom han låg ytterst vart han lite smått irreterad . Han ser så söt ut på morgonen när han är så där sömndrucken i ögonen och har ruffsigt hår. hih tio i sju gick mitt tåg och gentlemannen följde mig till tåget. Han är ju för underbar =).

Nu ska jag se om det har kommit något folk till skolan. Vi hörs sen puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0